CARACTERÍSTICAS DO ALUMNADO CON TDAH
|
|
NA
VIDA FAMILIAR
|
NO
XOGO
|
•
Parece que non oe cando se lle fala.
• Parece moi nerviosa ou nervioso.
• Fala demasiado.
• Interrompe a outras persoas.
•
É moi impaciente.
•
Ten problemas cos irmáns e/ou irmás
.
• Xera discusións entre a nai e o pai.
• Condiciona as relacións na familia e na
vida social desta.
Distráese
facilmente.
•
Cambia rapidamente dunha actividade a outra.
• Sempre está en movemento.
•
Ten dificultade para terminar as tarefas (.). • Cando trae os deberes
copiados non trae o libro e/ou o caderno.
•
Perde material escolar e pezas de roupa con demasiada frecuencia.
• Desmonta os bolígrafos, os compases e
outros instrumentos de traballo.
• Non sabe por onde empezar as tarefas, nin
que é o máis importante do que debe facer.
|
•
Corre ou trepa de xeito inadecuado.
• Non dá xogado en silencio.
• Non é quen de estar sentada ou sentado.
•
Ten dificultade para seguir as instrucións e as regras dos xogos.
• “Soña esperta ou esperto”, fantasía
demasiado.
• Está moi inquieta ou inquieto e retorcese
constantemente.
• Fala sen parar e interrompe outras
persoas.
•
Anda sempre correndo.
•
Toca todo o que ve, xoga con todo.
•
Ten dificultade para controlar as súas emocións.
•
A miúdo interrompe ou métese nos asuntos doutras persoas.
•
Ten comportamentos de risco.
|
La diversidad es una realidad en nuestras aulas, en nuestros docentes y en nuestras familias. Es por ello que si pretendemos una EDUCACIÓN DE CALIDAD Y EQUIDAD, debemos trabajar juntos TODA la comunidad educativa.
martes, 24 de marzo de 2020
TDAH
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario